WPN-foorumit
Fast Uncompromising Discussions. FUDforum will get your users talking.

Etusivu » Lippukunnat ja muut yhteisöt » Metsänkävijät » Kiitele 2006
Kiitele 2006 Mon, 28 March 2005 13:14 Siirry seuraavaan viestiin
hole
Lähetetyt: 2
Rekisteröitynyt: March 2005
Junior Member
Eli siis

paljon hypetyst mnkijpivill saanut projekti ens vuoden (2006) psiis talvileiri on siis varmaan jo suunnittelupydill?
olisi kiva saada lis infoa leirist, mikli sit on jaettavissa?

esim millaisin odotuksin lippukunnat lhtevt tms..

Re: Talvileiri 2006 Sat, 09 April 2005 16:28 Siirry edelliseen viestiinSiirry seuraavaan viestiin
theorava
Lähetetyt: 1
Rekisteröitynyt: April 2005
Sijainti: Vantaa
Junior Member
Loistavallahan tottakai!
Huoltoon ilmeisesti oon menossa nillnkymin. Nod

----------------------------------------------------
theOravan kotisivut:
http://theorava.no-ip.org/
Re: Talvileiri 2006 Sun, 10 April 2005 01:11 Siirry edelliseen viestiinSiirry seuraavaan viestiin
hole
Lähetetyt: 2
Rekisteröitynyt: March 2005
Junior Member
kappas, theorava aina vain kummittelee..

menossa huoltoon are you? hyv hyv..
onkos jo sen tarkka sijainti varmistunut? mnkijpostissa oli jotain mutten muista..
icon10.gif  Kiitele 2006 Wed, 08 March 2006 22:34 Siirry edelliseen viestiinSiirry seuraavaan viestiin
paula
Lähetetyt: 7
Rekisteröitynyt: June 2003
Sijainti: Vaala (Vantaa)
Junior Member

Oletko jo hiihtänyt?[ 5 ääntä ]
1. Yli 100km 2 / 40%
2. Joo, mutta alle 100km 1 / 20%
3. Aion kohta 0 / 0%
4. En tiedä missä sukseni ovat 1 / 20%
5. Kiiteleellä hiihdän! 0 / 0%
6. En hiihdä ikinä 1 / 20%

Very Happy

http://kiitele.partio.net/

Paula

[Päivitetty: Wed, 08 March 2006 22:46]

Ilmoita viestistä moderaattoreille

icon7.gif  Re: Kiitele 2006 Tue, 18 April 2006 16:20 Siirry edelliseen viestiinSiirry seuraavaan viestiin
Terhi
Rekisteröitynyt: April 2006
Sijainti: Tammela
Junior Member
Olisi kivaa jos immeiset ilmoittelisivat tll kuka on (jos oli Kiiteleell).

Min olin siell se jolla oli musta takki, mustat ulkohousut ja musta pipo. Very Happy Tammelan Metsnkvijiss, Jahti ala-leiriss, teltassa jonka edess oli se lumikoira (karhuksi pojat sit kyll vttivt muttaah.. Shocked ) ja olin pitkn silmlasipisen tytn, vihre takkisen tytn ja siniharmaa takkisen tytn kanssa siell..! Laughing

Vartiolainen, Tammelan Metsänkävijöissä (TaMk).
icon12.gif  Re: Kiitele 2006 Tue, 18 April 2006 22:20 Siirry edelliseen viestiinSiirry seuraavaan viestiin
eliitti-karhu
Rekisteröitynyt: March 2006
Sijainti: Kirkkonummi
Junior Member
moi! m oon se joka kulki siell leirill se kiitele-pipo sillee hassusti korvien ylpuolella... Lisksi mulla oli pll sellanen musta-harmaa takki ja vihret housut. oon siis KiMen leirist yks telttakunnanjohtaja. Eli Karhun vj (Meidn vartio ji kiinni dopingista olympialaisissa Cool ) heheheee...

Sami Pirttilampi, SP.
Re: Kiitele 2006 Wed, 03 May 2006 18:50 Siirry edelliseen viestiinSiirry seuraavaan viestiin
kazam
Lähetetyt: 29
Rekisteröitynyt: August 2005
Junior Member
Min olin se jonka pysty tunnistamaan huivista..

T,

--
Kazam
Sami Kiesilinen
<sami.kiesilainen (at) partio.net>
Re: Kiitele 2006 Fri, 12 May 2006 21:12 Siirry edelliseen viestiinSiirry seuraavaan viestiin
kiivi
Rekisteröitynyt: May 2006
Sijainti: Muhos
Junior Member
Miten muuten on tss tullut mieleen, kun kiiteleen kotisivuilla luki, ja leiri hyttysess lukee ett pt-kisojen tulokset julkistetaan iltanuotiolla ja niit ei julkistettu...
Miksi?
Re: Kiitele 2006 Mon, 25 September 2006 21:41 Siirry edelliseen viestiinSiirry seuraavaan viestiin
paula
Lähetetyt: 7
Rekisteröitynyt: June 2003
Sijainti: Vaala (Vantaa)
Junior Member
Samaa ihmettelen minkin (joka sen leirilehden jutun kirjoitti).. Tuloksia on tiedusteltu jrjestjlt eli HeMelt muutamaan kertaan.

Paula
Re: Kiitele 2006 Thu, 03 December 2009 10:52 Siirry edelliseen viestiin
yoyohh
Lähetetyt: 22
Rekisteröitynyt: December 2009
Junior Member
The demand for multilingual professionals is ever wow power leveling important in today's multicultural world. This is especially true in the court system, where it is vital that all participants be able to understand each other clearly. Court interpreters and court translators make this possible. wow power leveling Court interpreters work with the spoken word. They listen to wow gold uk people as they speak in one language, and repeat the same thing in another language immediately after that. The court interpreter's job function is cheapest wow gold sometimes called "simultaneous translation" gold for wow and this could be one of the reasons why they can be confused for court translators.
Seuraava aihe: Lippukunnan kotisivut
Siirry foorumiin:

Paikallinen aika: Sat Aug 24 19:02:38 EEST 2019